java 19.00 - 22.30

tjenis bloggen !

ja, som rubriken säger så var jag idag på java tillsammans med maria & moa . superduper mysigt ! käkade kina-buffé, yummi ! haha, och en servitör blev lite tänd på marias hand (som just nu är inlindad i ett tjockt bandage;) ! han skulle "gimmie five":a med henne och massor :) senare på kvällen när det inte längre var så mycket folk kvar började vi sjunga moulin rouge låtar för fulla halsar ! haha :) skönt att se er igen tjejer, jag har saknat er ! <3

tidigare på dagen pratade jag med min älskade michelle som jag inte hade hört av på superduperlänge ! det var också riktigt riktigt roligt ! och jag säger bara att jag verkligen tackar gud för "skype" . en jättesmart grej som några (som kommer från uppsala;) har kommit på , typ som en internettelefon fast helt gratis och man kan koppla in webben så man kan se varann samtidigt, supersmart verkligen ! satt iallafall från 10.30-13.45 och pratade med henne . haha ! grymt kul , michelle vi måste göra det nästa helg också ! :)

& idag hade jag på mig :
ett par blåa jeansleggings - gina tricot
ett vitt linne - gina tricot
ett blommigt linne (över det vita) - kina
vita converse



nu ska jag nog gå och lägga mig , är helt slut !
men jag skriver nog imorgon :)

sov gott allihopa !
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0