gooooooood morning ! :)

hejsan allihopa ! sovit gott ?
det har iallafall jag, somnade som en stock precis när jag la huvudet på kudden, och imorse vaknade jag av den härligt goda doften av nybakt bröd . mamma är allt gullig som går upp tidigt och bakar bröd åt oss andra ( :
så nu är humöret verkligen på topp !
hade en diskussion om prao tillsammans med mamma och pappa . och jag har inte fixat prao än och kuratorn på våran skola ( hon har hand om prao i år ) hade sagt att jag kunde försöka fixa nån prao över lovet eftersom jag inte hade hunnit få nån innan. så nu är jag lite smått stressad men mamma var så smart och sa åt mig att ringa till min moster, som bor i norrland, och fråga om jag kunde få praoa och bo där i två veckor. så, snäll som hon är, skulle hon fråga på ett skorperi (jag tror det hette så ;) ifall jag kunde få praoa där :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. jag ska iallafall ta en liten joggingtur snart, ! det behövs verkligen efter gårdagens all mat ;)
men sen vet jag inte alls vad jag ska hitt på . det blir nog en typisk söndag, slapp slapp och ännu mera slapp ;)

 

men nu orkar jag inte skriva mer .
skriver kanske mer i eftermiddag/kväll

hejdå
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0