fredagsmys !

hejsan bloggen :)

idag skulle jag egentligen gått och sett "farsan" på bio tillsammans med agnes l och cajsa men det blev inte så eftersom agge fortfarande var sjuk tyvärr . så istället åkte jag , pappa (som var ledig idag) och syskonen till stockholm och gick på museum. jag är inte så jättemycket för sånt men det var roligt ändå ! vi åt där och hade det riktigt mysigt.

senare på kvällen när vi kommit hem åkte pappa och jag in till stan och köpte pizza, åkte hem igen och mös med familjen med tända ljus :) så mysigt så !
nu ligger jag här i soffan med datorn i knät (som vanligt -.-) och funderar på vad man ska hitta på imorgon. jag måste till stan nån dag snart och köpa hårfärg, för jag har upptäckt en liten utväxt , snyft ! och juste, imorgon ska jag prata med michelle på skype ;) kanske inte så jätteintresant för er att veta men vi har inte pratat på jättelänge så det ska bli riktigt roligt ! så här är det å ha vänner i kina ;) hehe !

aja, nu ska jag kanske gå upp till min kära syster och kolla på sex and the city tillsammans med henne :)

hejdå ,
kram

michelle
jag bara älskar den här bilden på min älskade michelle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0